Zaktualizowaliśmy klauzule informacyjne oraz Regulamin Serwisu. Na stronie internetowej korzystamy z plików cookies lub podobnych technologii za zgodą Użytkownika wyrażoną poprzez korzystanie ze strony bez zmiany ustawień przeglądarki, w celach zapewnienia poprawnego funkcjonowania strony, bezpieczeństwa oraz w celach analitycznych, statystycznych, dostosowywania strony do indywidualnych potrzeb użytkowników.
W ten sposób Użytkownik zgadza się na to, iż cookies lub inne podobne technologie będą umieszczane w jego urządzeniu końcowym (m.in. komputerze, tablecie, smartphonie), a informacje w nich zapisane będą wykorzystywane we wskazanych celach przez Volkswagen Group Polska Sp. z o.o. Podstawą przetwarzania cookies jest Twoja zgoda.
Korzystamy z dostawców zewnętrznych wskazanych w Polityce cookies do celów analitycznych.
W każdej chwili Użytkownik może cofnąć zgodę poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub instalację plików cookies opt-out w sposób wskazany w Polityce cookies.
Administratorem Twoich danych jest Volkswagen Group Polska Sp. z o.o. w Poznaniu. Przysługuje Ci więcej informacji i praw.
Możesz się z nimi zapoznać w naszych klauzulach informacyjnych w Serwisie oraz
w Polityce prywatności oraz
w Polityce plików cookies.
SEAT zaprezentował nowości podczas Paryskiego Salonu Samochodowego
Paryski Salon Samochodowy jak co roku zgromadził tłumy odwiedzających. Podczas tego wyjątkowego dla branży wydarzenia swoje nowości zaprezentował SEAT. Po raz pierwszy szerokiej publiczności przedstawiony został SEAT Tarraco, największy SUV hiszpańskiej marki. SEAT wyszedł również poza przestrzeń targową – w rozmaitych punktach miasta pojawiły się pop-up story marki.
Na charakterystycznym placu Saint-Lazare paryżanie mieli niepowtarzalną okazję zasiąść za kierownicą SEAT-a Arona i samodzielnie odkryć wszystkie jego funkcje.
Specjalne miejsce na mapie Paryża znalazło się także dla CUPRY. W kultowym Le BHV Marais, położonym w najmodniejszej dzielnicy miasta, stworzono specjalną przestrzeń, w której zaprezentowano linię akcesoriów wyprodukowanych dzięki współpracy między CUPRĄ a innymi prestiżowymi markami, takimi jak: Fabike, LGR czy Trakatan. Wnętrze charakteryzowało się cechami, którymi wyróżnia się CUPRA: wyrafinowaniem, wyjątkowością, jakością oraz personalizacją.
– Paryż to idealne tło dla zaprezentowania naszych nowości szerokiej publiczności. Mamy ambitny plan, by do 2020 roku wypuszczać na rynek co sześć miesięcy nowy samochód. To dla nas ogromne wyzwanie, ale również możliwość pokazania potencjału SEAT-a. Chcemy być jeszcze bliżej ludzi, co pokazaliśmy prezentując nowe modele w ich naturalnym otoczeniu, które stanowią ulice miasta – podsumował Prezes SEAT-a, Luca de Meo.
Ofensywa SUV-ów SEAT-a
Podczas Paryskiego Salonu Samochodowego odwiedzający mogli zapoznać się ze wszystkimi dostępnymi w ofercie SEAT-a SUV-ami. Na stoisku marki zobaczyć można było modele: Arona, Ateca i debiutującego Tarraco. W specjalnie zaprojektowanym interaktywnym pokoju zwiedzający mogli przenieść się do świata nowego samochodu i doświadczyć spektakularnych wrażeń.
SEAT Tarraco wprowadza do świata hiszpańskiej marki nowy język stylistyczny. Co więcej, model ten symbolizuje wejście marki do kategorii pojazdów terenowych z nawet siedmioma miejscami siedzącymi. Debiutujący samochód wyraźnie wskazuje kierunek projektowania przyszłych pojazdów SEAT-a. Będą one wyróżniać się designem oraz funkcjonalnością, sportowym charakterem, komfortem, przystępną ceną oraz jakością.