Zawodnicy FC Barcelony gośćmi podcastu „The Impulse” realizowanego przez markę CUPRA
Marc ter Stegen, Ansu Fati, Frenkie de Jong, oraz Pedri i Eric Garcia byli gośćmi podcastu „The Impulse”, autorskiego programu marki CUPRA. Zawodnicy FC Barcelony opowiedzieli o tym jak wyglądała ich droga na Camp Nou, a także o roli następnego pokolenia piłkarzy w kształtowaniu nowej ery w piłce nożnej. Odcinki są dostępne w Spotify, Apple Podcasts, Google Podcasts i Ivoox.
Marka CUPRA zrealizowała dwa specjalne odcinki swojego podcastu „The Impulse”. Do rozmowy na temat pasji i roli nowej generacji w piłce nożnej zaproszono kluczowych zawodników FC Barcelony. Gospodarzem programu jest dyrektor ds. komunikacji globalnej SEAT, Cécilia Taieb. Oba odcinki zatytułowane „CUPRA NEXT GEN” powstały we współpracy z „433”, jedną z największych społeczności sportowych na świecie w mediach społecznościowych.
Impuls nowego pokolenia
W piłce nożnej, tak jak w życiu, są ludzie, którzy stają się impulsem do zmian. Marzą o tym, by zaznaczyć swoją obecność, stać się zupełnie nowym pokoleniem i rozpocząć nową erę w historii swojej drużyny. Takimi piłkarzami są właśnie Marc ter Stegen i Frenkie de Jong, goście pierwszego odcinka z serii „CUPRA NEXT GEN”, w którym opowiedzieli o swojej pasji i drodze do doskonalenia się zarówno w sporcie, jak i poza boiskiem.
- Bycie częścią zespołu Barcelony jest dla mnie ogromnym sukcesem. Głęboko wierzę w nasze mocne strony, w to, co robimy na boisku – powiedział bramkarz FC Barcelony Marc ter Stegen. Niemiecki zawodnik jest bardzo zaangażowany w działania na rzecz zrównoważonego rozwoju. - Wierzę w to, że małe rzeczy mogą mieć duży wpływ. Staram się nie tylko o tym mówić, ale też pokazywać to w swoich działaniach, zarówno podczas spotkań z kolegami z drużyny, jak i w życiu prywatnym – dodał.
Ambasador CUPRY otrzymał ostatnio kluczyki do pierwszego w 100% elektrycznego samochodu marki – Borna. Model jest idealnym wyborem dla świadomych ekologicznie kierowców, nie tylko ze względu na swoją bezemisyjność. Wnętrze pojazdu zostało wykończone przy wykorzystaniu unikalnych włókien polimerowych, pozyskiwanych z materiałów pochodzących z recyklingu. Najnowsza CUPRA jest także pierwszym projektem hiszpańskiej firmy wdrażającym koncept neutralności pod względem emisji CO2.
Frenkie de Jong opowiedział w rozmowie o tym, co czuł, kiedy spełniło się jego wielkie marzenie, jakim było podpisanie kontraktu z FC Barceloną, klubem, któremu od lat kibicował:
- Jestem dumny i wiem, że muszę to jak najlepiej wykorzystać. Czasami przyjeżdżam do centrum szkoleniowego, patrzę w niebo, a potem po prostu uświadamiam sobie, że jestem w Barcelonie - wyjaśnia Holender.
Możesz zajść tak daleko, jak tylko zechcesz
Gośćmi drugiego specjalnego odcinka podcastu byli Ansu Fati oraz Pedri i Eric García. Zawodników zapytano o rolę młodych sportowców w piłce nożnej:
- Nowe pokolenie pokazuje, że niektóre rzeczy można robić inaczej, z jeszcze większą pasją i impulsem do zmian. Naszym zadaniem jest zrobić wszystko, aby Ci którzy pojawią się po nas, też uwierzyli, że nie ma rzeczy niemożliwych, nawet jeśli jesteś bardzo młody. Jeśli masz silną wolę i ciężko pracujesz możesz zajść tak daleko, jak tylko zechcesz – mówi ambasador marki CUPRA Ansu Fati.
Wspólnym impulsem dla całej piątki jest wsparcie ich rodzin. Zawodnicy zgodnie przyznają, że to właśnie najbliżsi są ich główną siłą napędową. - Jestem wdzięczny za cały wysiłek, który poniosła dla mnie moja rodzina abym mógł się rozwijać. To oni są moją największą motywacją – zauważa Eric García.
CUPRA jest oficjalnym partnerem motoryzacyjnym klubu FC Barcelona. Nowe odcinki autorskiego podcastu marki są dostępne w Spotify, Apple Podcasts, Google Podcasts i Ivoox.