TOP SEAT PEOPLE - Polak z tytułem najlepszego pracownika obsługi posprzedażnej na świecie!
SEAT w Polsce, a zwłaszcza salon Bednarek w Łodzi ma ogromny powód do dumy. Dwóch z czterech polskich reprezentantów, którzy doszli do finału TOP SEAT PEOPLE pracuje właśnie w tym punkcie.
Sebastian Chojecki zajął 3. miejsce w kategorii Doradca Serwisowy, a Technik Serwisowy, Krzysztof Funkowicz, zdobył najwyższy z możliwych tytułów, czyli „ABSOLUTE WINNER After Sales”. Oznacza to, że jest najlepszym pracownikiem wyróżnionym z obsługi posprzedażnej na całym świecie!
Najlepsi na świecie
Hiszpański producent samochodów doskonale wie, jak ważna jest najwyższa jakość obsługi serwisowej. Dlatego w międzynarodowym konkursie TOP SEAT PEOPLE docenia najlepszych serwisantów marki na świecie – na finałowe starcie do Barcelony przyjechali przedstawiciele aż 26 państw. Wśród nich przedstawiciele rozmaitych funkcji: doradcy serwisowi, kierownicy serwisu, kierownicy działu części, specjaliści ds. gwarancji, lakiernicy, technicy samochodowi, doradcy handlowi, doradcy ds. sprzedaży flotowej, kierownicy sprzedaży czy specjaliści ds. aut używanych.
W konkursie TOP SEAT PEOPLE sprawdzana i oceniana jest zarówno wiedza, jak i umiejętności praktyczne osób zatrudnionych w sieciach partnerskich SEAT-a. Po dwóch etapach zmagań – krajowym i globalnym, producent hiszpańskich aut nagrodził zwycięzców.
Finałowa rywalizacja w Barcelonie
Polska miała czterech przedstawicieli, wybranych podczas lokalnych eliminacji w Poznaniu. Z zadaniami teoretycznymi i praktycznymi doskonale poradzili sobie Sebastian Chojecki z serwisu Bednarek Łódź, który zajął 3.miejsce w kategorii „Najlepszy doradca serwisowy” oraz Krzysztof Funkowicz z tego samego serwisu, wyróżniony jako najlepszy spośród techników serwisowych.
Podczas finału w Barcelonie, polski zespół reprezentowali również Kierownik Sprzedaży Daniel Semkło - z Salonu Świtoń-Paczkowski Zielona Góra oraz Doradca handlowy Łukasz Dąbrowski z Salonu Euromotor Warszawa.
Najważniejsze wyróżnienie dla pracownika z Polski świadczy o szczególnej jakości serwisu w naszej sieci. Zaangażowanie pana Krzysztofa i wszystkich współpracowników w SEAT Polska znacząco wpływa na ciągłe podnoszenie standardów Obsługi Klienta w salonach marki. Dążymy do tego, by poziom stale wzrastał, a wyróżnienia takie jak TOP SEAT PEOPLE są dla nas dużą motywacją - mówi Jakub Góralczyk, Kierownik PR SEAT. - Gratulacje dla wszystkich finalistów! - dodaje.