SEAT uruchamia dedykowane dziennikarzom polskie konto na Twitterze
Od 6 maja hiszpańska marka tweetuje po polsku. SEAT podjął decyzję o utworzeniu polskiego konta w serwisie Twitter, by zapewnić jak najszybszy kontakt z mediami. Profil będzie współdziałać z istniejącym wirtualnym biurem prasowym SEAT Media Portal, co umożliwi jeszcze sprawniejsze przekazywanie najświeższych informacji o produktach, wydarzeniach specjalnych i działalności firmy.
Polski profil SEAT-a został udostępniony przez biuro prasowe producenta pod adresem @SEATMedia_PL. Nowy kanał komunikacji ma zapewnić bieżący dostęp do informacjami na temat działalności marki w Polsce i na świecie oraz ciekawostek z życia firmy, która w tym roku świętuje 70-lecie powstania. Konto na Twitterze pozwoli również SEAT-owi na przedstawienie licznych inicjatyw muzycznych, designerskich, technogicznych, a także odnoszenie się do dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości branży motoryzacyjnej.
Na żywo z Barcelony
Inauguracja polskiego profilu SEAT-a zbiegła się w czasie z obchodami 70-lecia firmy, które z racji pandemii koronawirusa przyjęły cyfrową formę. W piątek, 8 maja, na polskim profilu marki odbędzie się transmisja na żywo urodzinowego koncertu SEAT-a. Wystąpi Stay Homas – barceloński zespół założony podczas obowiązywania kwarantanny w Hiszpanii. Trio w półtora miesiąca zyskało ponad 350 tys. obserwujących na Instagramie i 7 milionów wyświetleń w serwisie Youtube. Relacja na żywo z 40-minutowego koncertu rozpocznie się o godz. 19:00 pod adresem: https://twitter.com/SEATMedia_PL.