SEAT angażuje się w rozwój polskiej blogosfery
Największy polski festiwal twórców internetowych i influencerów zakończony. Podczas ostatniego weekendu w Łodzi, wśród ponad 2 tysięcy zgromadzonych w jednym miejscu blogerów pojawił się również SEAT, który był tegorocznym partnerem wydarzenia.
- See Bloggers to święto polskiej blogosfery. Z dużą radością obserwowaliśmy i słuchaliśmy wystąpień najbardziej cenionych w Polsce twórców treści internetowych. Branża internetowa rozwija się bardzo szybko, nadążanie za nią oraz za potrzebami odbiorców wymaga dużej pracy, dlatego z przyjemnością przekazaliśmy nasze nagrody tym, którzy w ostatnim roku byli najlepsi w swoich kategoriach – mówi Jakub Góralczyk, Kierownik ds. PR SEAT-a.
SEAT był fundatorem nagród w Plebiscycie Hashtagi Roku, w ramach którego jury w składzie m.in. Agnieszki Hyży, Macieja Budzicha, Agnieszki Jastrzębskiej czy Anny i Jakuba Zająca, nagrodziło twórców w wybranych kategoriach.
W kategorii #Odkrycie Roku zwyciężył blog Doktor Ania, miano #Instagramera otrzymała Marzenia Marideko, #Twórcy Wideo emce kwadrat, #Blogerem roku został Blog Ojciec a #Influencerem Roku para Fit Lovers.
Przez dwa dni, w ramach swojej obecności, SEAT zaprosił wszystkich uczestników do niecodziennych jazd swoim pierwszym SUV-em: Ateca. Można było je odbyć na specjalnym placu manewrowym w aucie, w którym zaklejone były wszystkie szyby. Manewrowanie było możliwe dzięki zamieszczonym w samochodzie kamerom 360 st. oraz Asystentowi Parkowania.
Swoją kreatywnością uczestnicy mogli wykazać nie tylko siedząc za kierownicą SEAT-a Ateca, lecz również personalizując designerskie torby i wyrażając w ten sposób swoją indywidualność.
W ramach panelu dyskusyjnego eksperci SEAT-a, Marta Galuba i Jakub Góralczyk, zdradzali na jakie elementy podczas zakładania bloga motoryzacyjnego warto zwracać uwagę, tak by szybko zostać zauważonym przez największe marki.
- Doceniamy pasję, jakość i zaangażowanie. Nowym blogerom nie jest łatwo, jednak tworząc spójny kontent, który wyróżnia się na tle treści, które już istnieją, łatwo jest pozyskać obserwujących, a tym samym marki, które chcą podejmować współpracę – podsumowuje Jakub Góralczyk, Kierownik ds. PR SEAT-a.