SEAT ALHAMBRA NIEZMIENNIE NA POZYCJI LIDERA
Czy rodzinny samochód może dostarczać niezapomnianych wrażeń z jazdy, pozostając autem bezpiecznym i wydajnym? Zespół projektantów marki SEAT udowodnił, że jest to możliwe. Popularny na całym świecie SEAT Alhambra przekonał do siebie również kierowców w Polsce. To właśnie ten model był najczęściej kupowanym minivanem w naszym kraju w 2015 roku. Z salonów wyjechało nim ponad 400 rodzin! |
W porównaniu z 2014 Alhambra odnotowała 15% wzrost sprzedaży. Obecnie, jako lider w swojej kategorii, SEAT Alhambra stanowi już ponad 25% rynku samochodów w całym segmencie. |
|
- Miejsce na szczycie podium to dla nas ogromne wyróżnienie, ale i duża odpowiedzialność. W ubiegłym roku zaufało nam już prawie pół tysiąca Polaków, którzy podróżują Alhambrą ze swoimi najbliższymi. To właśnie z myślą o nich stale udoskonalamy naszego flagowego minivana – mówi Jakub Góralczyk, Kierownik ds. PR SEAT. |
SEAT Alhambra, jak przystało na lidera, pokazuje światu nowoczesne oblicze rodzinnego samochodu. Poza pojemnym bagażnikiem i przestronnym wnętrzem, którym cieszyć się mogą wszyscy pasażerowie, ten model posiada m.in. funkcję MirrorLink, która pozwala na zintegrowanie telefonu z deską rozdzielczą oraz skrywa pod maską nową generację silników – do 15% oszczędniejszych. |
|||
Rynkowy tryumf SEAT-a Alhambra to nie wszystko. Samochód odnosi także sukcesy w konkursach konsumenckich. W konkursie magazynu „Mam Dziecko” został uznany „Najlepszym polskim samochodem rodzinnym”, tylko potwierdzając wybór, który polscy rodzice dokonują każdego dnia w salonach samochodowych. |