Marka SEAT została doceniona za wysoki poziom obsługi klienta
2024-02-16

Marka SEAT została doceniona za wysoki poziom obsługi klienta

  • Wielki Test Salonów 2023 wyłonił po raz kolejny najpopularniejsze marki w Polsce i poddał ocenie szereg czynników, dotyczących obsługi klienta.
  • Pod uwagę brany był nie tylko pełen proces obsługi sprzedażowej, ale także umówienie klienta na wizytę i odbycie przez niego jazdy testowej.
  • SEAT znalazł się w czołowej siódemce wyróżnionych spośród 25 najpopularniejszych marek w Polsce.

Dogłębna ocena działalności marek samochodowych wiąże się z poddaniem analizie nie tylko ich działań wobec klientów, ale także poddaje weryfikacji ofertę finansowania, cross-selling ofert F&I, przedłużonych gwarancji na samochody czy też dedykowanych akcesoriów poszczególnych marek. SEAT zdobył 7. miejsce w Wielkim Teście Salonów. Tegoroczny wynik na poziomie 88,4 jest bliski średniej rynkowej dla marek popularnych (88,9) i jest on o 0,6 punktów procentowych wyższy niż w zeszłym roku (87,8).

Obsługa klientów na wysokim poziomie

Całościowe podejście do obsługi klienta przełożyły się na solidny rezultat. SEAT wyprzedził między innymi głównych konkurentów. Biorąc pod uwagę poszczególne etapy wizyty w salonie, zgodnie z wynikami badania SEAT wypada lepiej w porównaniu do konkurencyjnych marek przede wszystkim pod względem follow-up, a także jeśli chodzi o badanie potrzeb klientów. Poprawie względem ubiegłego roku uległa realizacja standardów, a także aspekty dotyczące jazd próbnych.

Miejsce w gronie siedmiu najlepszych marek w Polsce to doskonały wynik, podkreślający skuteczność naszych działań, nastawionych na wrażenia klientów i ich potrzeby. W punktach sprzedaży SEAT-a czekają na nich wyspecjalizowani eksperci, którzy są gotowi sprostać wszelkim oczekiwaniom, gwarantując profesjonalizm, życzliwość i rzetelność. W tym roku planujemy spełnić naszą ambicję, jaką jest dalsze doskonalenie poziomu obsługi klienta i awans w przyszłorocznym Wielkim Teście Salonów – mówi Daria Zielaskiewicz, dyrektorka marek SEAT i CUPRA.

Doradztwo profesjonalisty

Klienci odwiedzający punkty sprzedaży marki SEAT mogą liczyć nie tylko na fachowe doradztwo w zakresie wyboru samochodu oraz uzyskanie odpowiedzi na nurtujące ich pytania. Przedstawiciele hiszpańskiego producenta zaproponują także rozmaite oferty finansowania, a następnie przygotują indywidualnie dopasowane oferty. Jest to możliwe dzięki prawidłowemu rozpoznaniu potrzeb, dotyczących oferty finansowania, takich jak wysokość wkładu własnego, zakończenie umowy czy też wysokość miesięcznej raty leasingu, kredytu lub wynajmu długoterminowego.

Wychodząc naprzeciw potrzebom klientów, doradcy informują także o ofercie na ubezpieczenie, kontrakcie serwisowym lub przedłużonej gwarancji pojazdu. Nie bez znaczenia jest także wspomniany już follow-up po wizycie w salonie. Doradcy w punktach sprzedaży marki SEAT nie tylko przekazują swoje dane kontaktowe klientowi, ułatwiając mu kontakt w przypadku chęci zadania dodatkowych pytań, ale także sami nawiązują z nim kontakt w ciągu 5 dni po wizycie w salonie.

Pełne wyniki Wielkiego Testu Salonów 2023 opublikowane zostały w specjalnych wydaniach Auto Świata, w dodatku do magazynu Newsweek oraz na stronach internetowych Auto-swiat.pl i Onet.pl.

Pobierz multimedia
Format: zip
Rozmiar: 5.68 MB
Pobierz pdf
Format: pdf
Rozmiar: 332.47 kB
Pobierz doc
Format: doc
Rozmiar: 89.62 kB
Pobierz plik tekstowy
Format: txt
Rozmiar: 3.41 kB

Multimedia

Do pobrania

Wyczyść listę
Pobierz pliki
Proszę czekać...