Jak zmieniały się miejskie modele SEAT-a?
Małe może być wielkie – SEAT udowadnia to od lat. Najmniejsze modele tej marki od zawsze były wzorem w swojej klasie i wprowadzały nas w świat nowych możliwości. Zapraszamy na kolejny newsletter z cyklu o historii SEAT-a – tym razem o niewielkich samochodach w wielkim stylu.
SEAT sięga korzeniami do 1950 roku. Pierwsze kroki w klasie miejskich samochodów marka postawiła 7 lat później, wprowadzając model 600. Wkrótce auto zyskało popularność prawie w całej Europie, a SEAT mógł się rozwijać. Dziś „600-tka” i jej następca – model 133 – uznawane są za ikony, a ich sukces powtarza nowoczesny Mii.
Najmniejsze modele SEAT-a biły rekordy popularności. Ich unikalny styl trafiał w gusta tylu Klientów, że marka musiała zwiększać wydajność linii produkcyjnych.
W tym tygodniu, w kolejnym newsletterze o historii marki, przypominamy sukces najmniejszych członków rodziny SEAT-a – modelu 600, 133 i obecnie produkowanego Mii. Każdy z nich przedstawia nowe spojrzenie na klasę miejskich samochodów i jest jedyny w swoim rodzaju. Każdy z nich daje poczucie wolności w wielkim mieście.
Wszystkie nowe modele SEAT-a są dostępne z gwarancją na 4 lata lub do 120 000 kilometrów przebiegu (w tym dwa pierwsze lata bez limitu kilometrów). To nie tylko wyróżnik marki, ale także dowód najwyższej jakości produkowanych samochodów i poczucie pewności dla każdego kierowcy.