CUPRA została sponsorem tytularnym turnieju padla – jak marka przyczynia się do rozwoju tej dyscypliny?
2024-01-23

CUPRA została sponsorem tytularnym turnieju padla – jak marka przyczynia się do rozwoju tej dyscypliny?

  • CUPRA PADLOWE odbędzie się 3 lutego na kortach Interpadel w Warszawie.
  • W wydarzeniu wezmą udział znani sportowcy oraz osobistości medialne m.in. Agnieszka Radwańska, Maciej Dowbor, izak, Łukasz Kadziewicz.
  • Barcelońska marka wspiera rozwój padla na całym świecie, angażując się m.in. w odkrywanie i rozwijanie młodych talentów.

Wśród najpopularniejszych dyscyplin sportowych w Hiszpanii tylko jedna może dorównywać piłce nożnej – jest nią padel wywodzący się z meksykańskiego Acapulco. Barcelońska marka od lat wspiera tą jedną z najszybciej rozwijających się dyscyplin na świecie nie tylko poprzez wspieranie sportowców, ale również przez sponsorowanie wydarzeń sportowych. Jednym z nich jest polski turniej CUPRA PADLOWE, który odbędzie się w Warszawie już na początku lutego.

Jak CUPRA wspiera rozwój padla?

Na początku lutego odbędzie się całodniowy turniej CUPRAPADLOWE, w którym wezmą udział znani sportowcy i osobistości medialne m.in. Agnieszka Radwańska, Maciej Dowbor, Piotr „izak” Skowyrski, Łukasz Kadziewicz. Zawodnicy będą rywalizować na kortach Interpadel w Warszawie, a następnie odbędzie się aukcja charytatywna, na której licytowane będą sportowe pamiątki uczestników wydarzenia. Zebrane środki zostaną przeznaczone na Program Stypendialny “PADLOWE”, który ma na celu wspieranie młodych padlistów w rozwoju ich karier sportowych. 

CUPRA to oryginalna, nietuzinkowa marka, która wywodzi się z motorsportu. Nasze samochody cechują się nie tylko drapieżnością i dynamiką, które zaszyte są w DNA, ale zapewniają również emocjonujące wrażenia, które doskonale współgrają z intensywnością gry w padla. Dlatego też wsparcie CUPRY w popularyzacji tego nowego w Polsce sportu jest naturalnym wyborem. Dołączenie do turnieju PADLOWE- a obecnie CUPRA PADLOWE- to świetna okazja, aby zachęcić rodaków do bliższego zapoznania się z padlem, a przede wszystkim do wspierania idei aktywnego trybu życia – opowiada Katarzyna Dziomdziora, PR managerka marek SEAT i CUPRA.

CUPRA PADLOWE to jednak nie jedyna polska inicjatywa barcelońskiej marki związana z tą dyscypliną. Również sieć CUPRA Studio, czyli punkty sprzedaży CUPRA, angażuje się w popularyzację padla. W ubiegłym roku miało miejsce Polish Padel Tour Szczecin by CUPRA, czyli największy turniej w sezonie jesiennym w kraju, który został zorganizowany przez CUPRA Studio Szczecin należące do Grupy dealerskiej Cichy-Zasada.

Od około 5 lat CUPRA wspiera rozwój padla na całym świecie. Barcelońska marka angażuje się w odkrywanie i rozwijanie młodych talentów, współpracując z największymi graczami takimi jak: Alejandro Galán, Paula Josemaría, Federico Chingotto, Juan Tello, Ariana Sánchez i Fernando Belasteguí. CUPRA podejmowała również partnerstwo z World Padel Tour, Międzynarodową Federacją Padla i Premier Padel. Co więcej, marka także nawiązała współpracę z firmą Wilson Sporting Goods – czyli jednym z najpopularniejszych producentów sprzętu do padla.

Pobierz multimedia
Format: zip
Rozmiar: 7.99 MB
Pobierz pdf
Format: pdf
Rozmiar: 173.44 kB
Pobierz doc
Format: doc
Rozmiar: 160.64 kB
Pobierz plik tekstowy
Format: txt
Rozmiar: 3.23 kB

Multimedia

Do pobrania

Wyczyść listę
Pobierz pliki
Proszę czekać...