CUPRA wchodzi do metaverse. Marka uruchamia własny dystrykt na wirtualnej wyspie Metahype
- Metahype to stale rozwijająca się wirtualna przestrzeń, w ramach której marki, twórcy i społeczności mogą się integrować, współpracować i przeżywać emocjonujące doświadczenia.
- CUPRA uruchomiła własne strefy na wirtualnej wyspie Metahype, które łącznie tworzą Dystrykt CUPRA.
- Premiera pierwszego, wirtualnego samochodu sportowego w Dystrykcie CUPRA, poprzez immersyjne doświadczenie, daje użytkownikom wpływ na przyszły design modelu CUPRA DarkRebel.
- Hiszpański producent planuje współpracę z Primavera Sound – jedną z pierwszych marek, które dołączyły do świata Metahype.
Metahype to stale powiększająca się wirtualna wyspa, w ramach której marki, twórcy i społeczności spotykają się, aby doświadczać integracji, współpracy i wspólnego tworzenia w nowym, emocjonującym wymiarze. Podczas premierowej konferencji poświęconej nowemu, elektrycznemu SUV-owi hiszpańskiej marki – CUPRA Tavascan, swój debiut miał również Dystrykt CUPRA umiejscowiony w przestrzeni Metahype, który pozwala użytkownikom na innowacyjną i interaktywną eksplorację metaverse’u w towarzystwie marki z Martorell.
Wyspa składa się z różnych dystryktów i wspólnych stref, które marki, start-upy oraz twórcy mogą wykorzystać, aby łączyć i angażować nowe pokolenia odbiorców. Metahype osadzony został w trzech strefach: Plac Metahype, Dystrykt CUPRA oraz Primavera Sound. Eksploatorzy lądują na placu Metahype, gdzie otrzymują wirtualny paszport, który reprezentuje profil każdego Hypera – czyli użytkownika platformy. CUPRA opracowała system, który nagradza użytkowników Hypami za ich zaangażowanie i aktywność w ramach platformy.
– Metahype oficjalnie wystartował i stał się przestrzenią nie tylko dla CUPRY, ale także dla innych marek, start-upów i twórców. Dzięki temu projektowi chcemy na nowo zdefiniować, jak ludzie przeżywają i odczuwają emocje w świecie wirtualnym. Dystrykt CUPRA zapewnia unikalne doświadczenia, których celem jest połączenie różnych społeczności i poznanie ich siły oraz kreatywności – powiedział Sven Schuwirth, dyrektor operacyjny marki CUPRA.
Po ogłoszeniu Metahype w zeszłym roku, producent z Martorell, udostępnił pięć unikalnych stref, które składają się na Dystrykt CUPRA. Hyperzy odwiedzający ten obszar będą mieli okazję skorzystać z:
- CUPRA Plaza – miejsca spotkań i towarzystwa dla CUPRA Tribe.
- CUPRA Racing: miejsca, w których użytkownicy będą mogli zmierzyć się ze sobą podczas wyścigów samochodowych w 2 różnych grach.
- CUPRA Metahype City Garage: miejsca, w którym można poznać modele hiszpańskiego producenta, spotkać CUPRA Masterów i „wypróbować” najnowszy model CUPRA Tavascan.
- CUPRA Hub: przestrzeni, w której Hyperzy mogą wziąć udział m.in. w Dancing Challenges nadzorowane przez Primavera Sound.
- CUPRA Next: gdzie użytkownicy mogą mieć swój udział w projektowaniu przyszłego modelu CUPRA DarkRebel.
W ramach Metahype CUPRA nawiązała współpracę z Primavera Sound, jedną z pierwszych marek, które dołączyły do tej wirtualnej przestrzeni. Twórca festiwalu muzycznego oferuje na platformie treści związane z muzyką oraz akademię DJ-ów opartą na grach internetowych, aby zaangażować nowe pokolenie miłośników muzyki. Nadrzędnym celem Metahype jest połączenie różnych społeczności i podkreślenie mocy współpracy. Możliwości są ogromne, a jedynym ograniczeniem jest wyobraźnia i kreatywność CUPRA Tribe. Wkrótce na platformie pojawi się więcej partnerów.
Metahype dostępny jest jedynie w wersji desktop, a wkrótce także na urządzeniach mobilnych.
Aby skorzystać z możliwości Metahype wystarczy kliknąć tu: www.metahype.co