SEAT Mii by MANGO
SEAT przedstawia limitowaną wersję modelu Mii by MANGO, zaprojektowaną wspólnie ze znaną marką odzieżową. Auto zostanie zaprezentowane podczas pokazu mody 080 Barcelona Fashion.
SEAT znany jest z tworzenia wyróżniających się stylem i przyciągających uwagę samochodów. Teraz marka jeszcze bardziej podkreśla obecność i znaczenie designu w swojej ideologii. SEAT wspólnie ze znaną firmą odzieżową MANGO stworzył limitowaną wersję swojego miejskiego modelu Mii.
Nowy SEAT Mii by MANGO zostanie po raz pierwszy zaprezentowany na pokazie 080 Barcelona Fashion, który będzie trwał od 27 do 31 stycznia. Auto trafi do sprzedaży latem 2014 roku i będzie dostępne w wersji 3- i 5-drzwiowej.
Mii by MANGO to samochód miejski, który wyróżnia się wyjątkowym designem: jest elegancki w środku i stylowy na zewnątrz. Limitowana wersja auta dostępna będzie w wyjątkowym kolorze Glam Beige lub Deep Black, z chromowanymi listwami bocznymi, ciemnoszarymi 15-calowymi felgami i oryginalnymi podgrzewanymi lusterkami bocznymi.
Wnętrze nowego SEAT-a Mii by MANGO zostało wzbogacone o kilka szczegółów. Auto posiada m.in. skórzaną kierownicę i drążek zmiany biegów, tapicerkę z Alcantary z napisem Mii by MANGO na zagłówkach, specjalnie zaprojektowane dywaniki i progi przy drzwiach, a nawet dedykowany dla tego modelu specjalny kluczyk.
Praktycznym i wygodnym dodatkiem jest haczyk do powieszenia torebki oraz lusterko w osłonie przeciwsłonecznej.
Oprócz wyróżniającego wyglądu, Mii by MANGO oferuje także bogate wyposażenie. W samochodzie znajdują się m.in. systemy ABS, ESC, przednie i boczne poduszki powietrzne z możliwością dezaktywacji poduszki pasażera, uchwyty Isofix, klimatyzacja, radio CD/MP3, zdalnie sterowany centralny zamek i Asystent Podjazdu.
SEAT przygotował także konkurs internetowy na platformie Talenthouse, w którym uczestnicy z całego świata mogą nadsyłać własne projekty wybranych akcesoriów dedykowanych dla tego limitowanego modelu. Projekty wybranego twórcy trafią do produkcji, a on sam otrzyma nowego SEAT-a Mii by MANGO.
Ponadto twórcy pięciu kolejnych projektów otrzymają kupon na zakup odzieży marki MANGO o wartości 500 euro. Konkurs rozpoczął się 21 stycznia i potrwa łącznie 5 tygodni.