Polskie Serwisy marki CUPRA z najwyższym poziomem satysfakcji klientów na świecie
2023-04-04

Polskie Serwisy marki CUPRA z najwyższym poziomem satysfakcji klientów na świecie

  • Polskie serwisy hiszpańskiego producenta zostały wyróżnione przez globalny zarząd marek SEAT i CUPRA za najwyższy poziom zadowolenia klientów korzystających z serwisowania samochodów.
  • „Time To Top” jest kontynuacją corocznych konferencji serwisowych organizowanych przez Centralę SEAT&CUPRA, podsumowującą ubiegły rok. Tegoroczna konferencja była pierwszą od czasu wybuchu pandemii COVID-19 w 2020 r.

30 marca 2023 roku (czwartek) odbyła się wewnętrzna Konferencja „Time To Top” organizowana przez Centralę SEAT&CUPRA. Podczas wieczornego rozdania nagród importerskich uhonorowano zwycięzców z najlepszymi wynikami w trzech kategoriach, które dotyczyły najwyższego poziomu zadowolenia klientów, wzrostu sprzedaży oraz najlepszego marketingu. Polskie serwisy marki CUPRA zostały docenione za najwyższy poziom zadowolenia klientów korzystających z usług Autoryzowanej Sieci Serwisowej SEAT&CUPRA – była to najważniejsza kategoria tegorocznej gali.

Nagrodę z rąk Iñaki Nieto – globalnego Dyrektora  Obsługi Posprzedażnej marek SEAT i CUPRA oraz światowych dyrektorów SEAT S.A. w imieniu Importera i Sieci Serwisowej odebrała Daria Zielaskiewicz – dyrektorka marki SEAT i CUPRA oraz Maciej Szczepański – szef Obsługi Posprzedażnej SEAT i CUPRA. Wydarzeniu towarzyszyła obecność ponad 150 osób reprezentujących markę na całym świecie. Podczas uroczystej gali przedstawiono również plany na przyszłość oraz podsumowano rok 2022.

- Jesteśmy ogromnie dumni z tej nagrody. Zadowolenie klientów jest dla nas najważniejszą kwestią, o którą troszczymy się od lat. Cały czas skupiamy się na stałym polepszaniu relacji z klientami oraz dbamy o to, aby kontakt z naszymi markami i produktami był dla nich jak najlepszym doświadczeniem. To dla nas prawdziwy priorytet, dlatego tym bardziej cieszy docenienie naszych starań. Niemniej nie zwalniamy tempa i czujemy się jeszcze bardziej zmotywowani do dalszych działań w tym zakresie – powiedziała Daria Zielaskiewicz, dyrektorka marek SEAT i CUPRA.

Pobierz multimedia
Format: zip
Rozmiar: 23.14 MB
Pobierz pdf
Format: pdf
Rozmiar: 222.31 kB
Pobierz doc
Format: doc
Rozmiar: 144.24 kB
Pobierz plik tekstowy
Format: txt
Rozmiar: 2.20 kB

Multimedia

Do pobrania

Wyczyść listę
Pobierz pliki
Proszę czekać...