Fashion Week Poland – SEAT po raz kolejny napędza emocje w designie
Wiosenna edycja Fashion Week Poland tuż za pasem! Wielkie święto polskiej mody to naturalna przestrzeń do działań i inspiracji dla SEAT-a, który znany jest ze swojego wyjątkowego, ekspresyjnego designu. Dlatego marka po raz kolejny zdecydowała się na objęcie mecenatem Fashion Week Poland – wydarzenia, którego nie może zabraknąć w terminarzu fana mody.
– SEAT w pełni wykorzystuje potencjał tkwiący w designie. Hiszpańska ekspresja zajmuje najważniejsze miejsce w naszym DNA – mówi Jakub Góralczyk, kierownik ds. PR SEAT. – Wspieramy Fashion Week Poland, bo dostrzegamy, że wielu młodych projektantów bacznie obserwuje trendy nie tylko ze świata mody. Ważną inspiracją jest także dynamiczna stylistyka wielu modeli SEAT-a, która znalazła odzwierciedlenie np. w projektach Walerii Tokarzewskiej-Karaszewicz, zwyciężczyni konkursu SEAT Napędza Emocje w Designie.
Kolekcja inspirowana SEAT-em na wielkim wybiegu
W sobotę oczy wszystkich miłośników mody skierowane będą na strefę Designer Avenue. To właśnie tam laureatka zeszłorocznego konkursu SEAT Napędza Emocje w Designie, Waleria Tokarzewska-Karaszewicz, zaprezentuje swoją nową kolekcję.
Waleria w konkursie SEAT-a podczas 13. edycji Fashion Week zaprezentowała nieszablonowe projekty inspirowane designem SEAT-a Ibizy. To zapewniło jej zwycięstwo – prace młodej projektantki zachwyciły jurorów świeżością, dbałością o szczegóły oraz unikalnym, południowym charakterem.
Nową kolekcję młodej projektantki będzie można zobaczyć już w sobotę, 23 kwietnia o godz. 20 w łódzkiej Hali Expo.