CUPRA wzmacnia swoją więź z padlem i napędza rozwój tego sportu
2024-04-26

CUPRA wzmacnia swoją więź z padlem i napędza rozwój tego sportu

  • Barcelońska marka wkroczyła na korty do padla w 2019 roku, gdy została sponsorem premium World Padel Tour.
  • Przez ostatnie 5 lat ponad 20 rynków CUPRY na świecie zorganizowało turnieje, współpracowało z federacjami i stworzyło oficjalne drużyny padla w swoich krajach.
  • W 2024 roku marka została sponsorem ponad 20 międzynarodowych i 130 lokalnych turniejów w 14 krajach i współpracuje z 140 klubami oraz rozwija społeczność CUPRA Padel Tribe. 
  • CUPRA połączyła siły z RL9 Team, drużyną padla prowadzoną przez piłkarza FC Barcelony Roberta Lewandowskiego.

Barcelońska marka wkroczyła na korty do padla w 2019 roku, gdy została sponsorem premium World Padel Tour. Podobnie jak podróż CUPRY, popularność i wpływ padla wzrosły w ostatnich latach, przewyższając wszystkie inne sporty pod względem zainteresowania w Europie i stając się drugim najczęściej uprawianym sportem w Hiszpanii. Obecnie wskazuje się, że na świecie jest już ponad 25 mln graczy w ponad 110 krajach, a na całym świecie istnieje ponad 50 tys. kortów do padla.

Bieżące działania CUPRY, które zmierzają do popularyzacji tego sportu to: budowanie społeczności CUPRA Padel Tribe, czyli grupy utalentowanych młodych osób, których łączy ambicja, by wygrywać; przedłużenie umów sponsorskich marki z Międzynarodową Federacją Padla; oraz wspieranie nowego partnerstwa z Premier Padel, w ramach turnieju, który odbywa się w dniach 22–28 kwietnia w Brukseli.

CUPRA i padel mają wspólne wartości oraz aspiracje, które są reprezentowane poprzez rywalizację, pasję, i emocje. Jesteśmy zaangażowani w rozwój padla niemal od samego początku istnienia marki i nigdy nie przestaliśmy wierzyć w jego potencjał. Jego obecny, globalny sukces udowodnił, że mieliśmy rację, a CUPRA będzie nadal wspierać padla z ambicją uczynienia z niego dyscypliny olimpijskiej – powiedział Ignasi Prieto, Chief Brand Officer marki CUPRA.

Rewolucja padla

CUPRA od samego początku współpracuje z klubami, sponsoruje lokalne i amatorskie turnieje oraz pomaga w odkrywaniu młodych talentów. Wspieranie rozwoju padla jest priorytetem strategii marki, która przywiązuje dużą wagę do budowania zgranej społeczności graczy na poziomie międzynarodowym.

W ciągu ostatnich 5 lat ponad 20 rynków CUPRY w Europie i na świecie zorganizowało turnieje, współpracowało z federacjami i stworzyło oficjalne drużyny padla w swoich krajach. W tym roku marka sponsoruje ponad 20 międzynarodowych i 130 lokalnych turniejów w 14 krajach, współpracuje z 11 krajowymi federacjami i 140 klubami oraz z powodzeniem rozwija społeczność CUPRA Padel Tribe. 

Społeczność CUPRA Padel Tribe

Najnowszym przełomowym posunięciem CUPRY jest to, że marka połączyła siły z RL9 Team, drużyną padla prowadzoną przez piłkarza FC Barcelony Roberta Lewandowskiego, który będzie rywalizować o puchar Hexagon. Organizowane przez twórców Formuły E, te przełomowe zawody wprowadzają wyjątkową strukturę drużyn, w skład której wchodzą zespoły prowadzone przez ikony sportu i gwiazdy, takie jak Rafa Nadal i Eva Longoria. Ta współpraca, ogłoszona w CASA SEAT, wyznaczyła nowy rozdział dla barcelońskiej marki.

 

Pobierz multimedia
Format: zip
Rozmiar: 61.57 MB
Pobierz pdf
Format: pdf
Rozmiar: 249.60 kB
Pobierz doc
Format: doc
Rozmiar: 107.86 kB
Pobierz plik tekstowy
Format: txt
Rozmiar: 3.38 kB

Multimedia

Do pobrania

Wyczyść listę
Pobierz pliki
Proszę czekać...