CUPRA tworzy standardy przyszłości, dzięki usługom mobilnym
- CUPRA CONNECT to usługi online w aucie, które wzbogacają doświadczenie związane z użytkowaniem samochodów hiszpańskiej marki.
- CUPRA CONNECT posiada funkcję eCall, dzięki której przekazuje informacje o zdarzeniu lokalnym służbom ratunkowym w sytuacji kolizji.
- Usługi Infotainment wzbogacają system nawigacji Navi System, oferując wiele funkcji on-line z zakresu multimediów, sterowania głosowego oraz nawigacji.
- Trzecia generacja systemu CONNECT została wprowadzona w modelach CUPRA Leon, Ateca oraz Formentor. Natomiast 4. generacja aplikacji dostępna jest w pierwszym zeroemisyjnym modelu marki – CUPRA Born.
Dzięki cyfryzacji i wykorzystywaniu nowoczesnych technologii, samochody stają się inteligentne, otwierając nowe możliwości i zapewniając użytkownikom wyjątkowe doświadczenia. CUPRA przyjęła tę innowacyjną wizję i wprowadza do swoich pojazdów zaawansowane rozwiązania, które stanowią standard przyszłości.
Współczesne samochody wyposażone są w zaawansowane systemy komunikacji. Dzięki temu użytkownicy mają dostęp do szerokiego zakresu usług i funkcji, które zapewniają im większą wygodę i kontrolę nad pojazdem. Przez aplikację mobilną CUPRA CONNECT lub pokładowy interfejs, kierowcy mogą monitorować stan pojazdu, otrzymywać powiadomienia o serwisie i diagnostyce, a także zdalnie sterować niektórymi funkcjami samochodu, takimi jak klimatyzacja czy blokada drzwi.
Bezpieczeństwo i obsługa
Dzięki funkcji eCall, w sytuacji wypadku samochód automatycznie przekazuje informacje o zdarzeniu lokalnym służbom ratunkowym. Ponadto połączenie alarmowe pozwala na szybki kontakt z Centrum Wsparcia Technicznego w razie awarii, dzięki czemu można skutecznie rozwiązać problemy na drodze.
Zdalny dostęp
Aplikacja CUPRA CONNECT umożliwia zdalny dostęp do samochodu, co pozwala m.in. na zdalne ustawienie odpowiedniej temperatury w aucie, monitorowanie procesu ładowania pojazdu elektrycznego lub znalezienie go na parkingu. Funkcja zdalnej klimatyzacji gwarantuje przygotowanie się do podróży w bardziej komfortowych warunkach, a kontrola stanu pojazdu, drzwi i świateł daje pewność, że auto jest prawidłowo zamknięte.
Usługi Infotainment CUPRA CONNECT
Wzbogacają system nawigacji Navi System, oferując wiele funkcji on-line z zakresu multimediów, sterowania głosowego i nawigacji. Dzięki tej ostatniej można śledzić informacje o ruchu drogowym w czasie rzeczywistym i otrzymywać aktualizacje trasy, co ułatwia planowanie podróży. Funkcja sterowania głosowego daje możliwość wydawania poleceń samochodowi, dyktowanie wiadomości i korzystanie z treści on-line.
CUPRA CONNECT 4
Trzecia generacja systemu CONNECT została wprowadzona w modelach Leon, Ateca i Formentor. Pozwala m.in. na zdalne zamykanie i otwieranie samochodu oraz otrzymywanie alertów antykradzieżowych. Z jej pomocą można także ustawić ograniczenia obszaru i prędkości. Należy wspomnieć, że CUPRA CONNECT 4. generacji dostępny jest już w zeroemisyjnym modelu Born.
– W CUPRA dostarczamy klientom usługi mobilne, które poprawiają nie tylko wygodę i przyjemność z prowadzenia samochodu, lecz przede wszystkim zapewniają bezpieczeństwo. Dzięki nim kierowcy mogą wybrać optymalne trasy uwzględniające czas podróży oraz dostępność stacji paliw lub punktów ładowania. Dzięki CUPRA CONNECT kierowca ma również możliwość słuchania ulubionych polskich stacji radiowych, nawet będąc za granicą. Dodatkowo nie musi pamiętać o koniecznych przeglądach technicznych, ponieważ system automatycznie przypomni o nich doradcy serwisowemu, który zaproponuje wygodny termin wizyty w serwisie – tłumaczy Katarzyna Dziomdziora, PR Manager marek SEAT i CUPRA.
Połączenie samochodów CUPRA z aplikacją CONNECT umożliwia także dostęp do aktualizacji oprogramowania, dzięki czemu producent może regularnie wprowadzać ulepszenia i nowe funkcje.