CUPRA – odważny design dla tych, którzy lubią się wyróżnić. Na co stawiają polscy klienci marki?
2023-05-08

CUPRA – odważny design dla tych, którzy lubią się wyróżnić. Na co stawiają polscy klienci marki?

  • CUPRA oferuje szeroki zakres opcji personalizacji pojazdów, co pozwala na dostosowanie samochodu do indywidualnych preferencji klienta.
  • Prawie połowa polskich klientów, spośród bogatej oferty marki, decyduje się na zakup modeli wyposażonych w silniki powyżej 200KM, które zapewniają bardziej dynamiczną jazdę.
  • Aż 93% konsumentów doposaża swój samochód w automatyczną skrzynię biegów typu DSG, a 48% decyduje się na system BeatsAudioTM, który zapewnia doskonałe wrażenia muzyczne.

Wielu klientów salonów samochodowych lubi wyróżniać się na drodze. Oryginalny, emocjonalny design, sportowy charakter i szeroki wybór lakierów – to wszystko sprawia, że samochody marki CUPRA są wybierane przez kierowców, którzy stawiają na odważne i nieszablonowe rozwiązania. Hiszpański producent oferuje bogatą gamę możliwości personalizacji, która umożliwia indywidualne dostosowanie samochodu do własnych preferencji. Na co stawiają klienci CUPRY?
 

Dla miłośników wygody i kontroli

W standardowej ofercie marki klienci mogą wybierać spośród kilku wariantów silnikowych. Z danych sprzedażowych wynika, że 7% dotychczasowych klientów marki CUPRA zdecydowało na wyposażenie swojego auta w manualną skrzynię biegów. Natomiast mając na uwadze wygodę, aż 93% konsumentów wybrało automatyczną skrzynię biegów typu DSG. Z kolei aż 47% polskich klientów wybiera silniki powyżej 200KM. Klienci mają do wyboru także w pełni elektryczny model CUPRA Born, który dostępny jest w dwóch wersjach – z akumulatorem o mocy 58 kWh oraz 77 kWh do wyboru.
 

Dla tych, którzy chcą się wyróżnić

Jedną z najbardziej oczywistych możliwości personalizacji jest dobór koloru lakieru przy zakupie auta. Samochody marki CUPRA przyciągają uwagę nie tylko dzięki bogatej ofercie kolorystycznej czy oryginalnym miedzianym elementom, ale także za sprawą niecodziennej, matowej karoserii. Najczęściej wybieranym kolorem w Polsce z całej gamy kolorystycznej hiszpańskiego producenta jest Magnetic Tech – decyduje się na niego aż 28% klientów. Z danych sprzedażowych wynika również, że już około 10% polskich klientów marki zdecydowało się dodatkowo na pokrycie samochodu matowym lakierem. Opcja ta dostępna jest przy wyborze wszystkich modeli aut oferowanych przez markę. Z kolei ci, które chcą jeszcze mocniej podkreślić, to jak ważny jest dla nich styl, mogą wzbogacić swój samochód o nowy pakiet: Cooper+, który dostępny jest wyłącznie w modelu CUPRA Formentor i obejmuje 18-calowe, matowe felgi w kolorze czarnym z miedzianymi elementami.
 

Dla ceniących bezpieczeństwo

CUPRA umożliwia swoim klientom możliwość wzbogacenia konfiguracji pojazdu o pakiet Protect, łączący w sobie alarm z funkcją SAFE, pozwalający na zwiększenie ochrony samochodu przed kradzieżą, z systemem ochrony pasażerów Pre-Crash Assist. Na tego typu dodatkowe zabezpieczenia decyduje się 75% polskich klientów marki.
 

Dla tych, którzy chcą słuchać

W bogatej ofercie wyposażenia nie mogło zabraknąć specjalnego pakietu dla melomanów, którzy lubią umilać sobie jazdę ulubionymi dźwiękami. CUPRA z myślą o właśnie takich klientach oferuje możliwość konfiguracji swoich modeli o system audio premium. Pakiet BeatsAudioTM oferuje wysokiej jakości dźwięk o mocy 395W, składający się z 8 głośników, subwoofera i opcji surround. Z danych sprzedażowych marki wynika, że 48% klientów zdecydowało się do tej pory doposażyć swój samochód w system BeatsAudioTM. Dostępny jest on w każdym modelu hiszpańskiej marki.

Pobierz multimedia
Format: zip
Rozmiar: 721.85 kB
Pobierz pdf
Format: pdf
Rozmiar: 156.00 kB
Pobierz doc
Format: doc
Rozmiar: 152.09 kB
Pobierz plik tekstowy
Format: txt
Rozmiar: 3.78 kB

Multimedia

Do pobrania

Wyczyść listę
Pobierz pliki
Proszę czekać...