Zaktualizowaliśmy klauzule informacyjne oraz Regulamin Serwisu. Na stronie internetowej korzystamy z plików cookies lub podobnych technologii za zgodą Użytkownika wyrażoną poprzez korzystanie ze strony bez zmiany ustawień przeglądarki, w celach zapewnienia poprawnego funkcjonowania strony, bezpieczeństwa oraz w celach analitycznych, statystycznych, dostosowywania strony do indywidualnych potrzeb użytkowników.
W ten sposób Użytkownik zgadza się na to, iż cookies lub inne podobne technologie będą umieszczane w jego urządzeniu końcowym (m.in. komputerze, tablecie, smartphonie), a informacje w nich zapisane będą wykorzystywane we wskazanych celach przez Volkswagen Group Polska Sp. z o.o. Podstawą przetwarzania cookies jest Twoja zgoda.
Korzystamy z dostawców zewnętrznych wskazanych w Polityce cookies do celów analitycznych.
W każdej chwili Użytkownik może cofnąć zgodę poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub instalację plików cookies opt-out w sposób wskazany w Polityce cookies.
Administratorem Twoich danych jest Volkswagen Group Polska Sp. z o.o. w Poznaniu. Przysługuje Ci więcej informacji i praw.
Możesz się z nimi zapoznać w naszych klauzulach informacyjnych w Serwisie oraz
w Polityce prywatności oraz
w Polityce plików cookies.
Aleksandra Popławska bohaterką projektu #createthepath
Aleksandra Popławska podzieliła się momentami ze swojego życia, do których na co dzień niewiele osób ma dostęp. Aktorka w filmie Barta Pogody opowiada, co pasjonuje ją zawodowo i prywatnie oraz czym powinny charakteryzować się osoby kreatywne. Mikrodokument powstał w ramach pierwszego artystycznego projektu hiszpańskiej marki CUPRA.
Osoby, które kierują się pasją
W ramach inicjatywy CUPRA łączy świat sztuki, sportu i motoryzacji. Nowy etap w historii marki został przedstawiony wraz z wyjątkowymi osobami, które pozostają wierne swoim pasjom. To właśnie ich codzienność stała się inspiracją i scenariuszem filmów #createthepath. Film Aleksandry Popławskiej jest drugą odsłoną projektu po ukazaniu się mikrodokumentu z Robertem Karasiem, ultratriathlonistą i rekordzistą świata na dystansie podwójnego oraz potrójnego Ironmana.
Pasja na scenie i przed kamerą
Wcielanie się w postacie silnych, niezależnych kobiet na dużym i małym ekranie to tylko część pracy Aleksandry Popławskiej. Pochodząca z Zabrza artystka jest też wielokrotnie nagradzaną reżyserką oraz aktorką teatralną zaangażowaną w działalność Teatru Rozmaitości i Teatru 6. Piętro w Warszawie. Stworzone przez nią spektakle i role teatralne zostały nagrodzone m.in. nagrodą Feliksa Warszawskiego za Najlepszą Reżyserię, nagrodą główną na Festiwalu Sztuk Współczesnych R@port czy nagrodami aktorskimi na Festiwalach Sztuki Aktorskiej w Kaliszu i festiwalu Dramaturgii Współczesnej w Zabrzu.
Jak zaznacza artystka, każde kolejne wyzwanie zawodowe wymaga od niej wyjątkowego zaangażowania i pasji: – Ciągły ruch, zmiany miejsc i sytuacji, poznawanie nowych ludzi, wcielanie się w różnorodne charaktery pozwala mi na przeżywanie emocji i doświadczanie stanów, które w innych okolicznościach być może byłyby niedostępne. Zmiany stymulują mózg i apetyt na nowe doświadczenia ciągle rośnie. Wiecznie poszukuję wokół siebie inspiracji.
Backstage projektu
Zdjęcia do filmu Barta Pogody odbyły się w czerwcu 2019 roku w Warszawie, gdzie artystka często realizuje projekty – teatralne i filmowe. Część ujęć powstała na deskach Teatru 6. Piętro, a także w Bieszczadach, które na wiele miesięcy stały się dla Aleksandry Popławskiej miejscem pracy. Pozwoliło to na pokazanie dwóch twarzy bohaterki. Ścieżką muzyczną mikrodokumentu został kawałek „Face the Sun” grupy Sonar – producenta Łukasza Stachurko.
– To było dla mnie niezwykłe wyzwanie. Moim celem nie było ukazanie i potwierdzenie określonego wizerunku Oli – opisuje współpracę Bart Pogoda – Chciałem przedstawić wieloznaczność każdej chwili, wiernie oddać poświęcenie, z którym Ola podchodzi do swoich pasji. Zrobiłem setki ujęć, które miały ukazać ich niezależność i siłę. Film jest rezultatem spotkania grupy ludzi, wielu rozmów, a nie sztampowych ujęć w studiu.
Współpraca filmowa Aleksandry Popławskiej z CUPRĄ to kolejna odsłona kampanii promocyjnej wokół wprowadzenia marki na rynek Polski.
Za koncepcję, koordynację i realizację działań komunikacyjnych odpowiadają: Jakub Góralczyk, PR Manager CUPRA w Polsce, oraz Matylda Żemajtis, Karolina Kamińska i Wojciech Wołk-Łaniewski z WALK PR. Produkcją materiałów wideo zajął się Bart Pogoda oraz agencja Warsaw Creatives.