SEAT Leon Cup Racer 2017
Leon CUP RACER to bohater niejednego toru wyścigowego. Został starannie opracowany przez zespół SEAT Sport na najnowszy sezon 2017. To właśnie oni oprócz zwiększonej mocy 350 KM zaszczepili w nim swoją pasję. Auto posiada skrzynię DSG oraz przednie zaciski AP-Radical – wszystko dla lepszych osiągów. Hamulec postojowy, elektryczny układ kierowniczy z zmienionym mapowaniem, zmodyfikowany moduł kierowniczy oraz wiele innych usprawnień sprawiają, że to auto jest „przyklejone” do nawierzchni.
Moc 6,200 OBR.
Max. Moment obrotowy
2000 do 5000 obr.
Prędkość max.
267km/hPrzyspieszenie 0-100km/h
5.2sNapęd | Napęd na przednie koła |
---|---|
Skrzynia biegów | 6-stopniowa DSG (6-stopniowa sekwencyjna SADEV dla modelu SEQ). |
Dyferencjał | Elektro-hydrauliczny VAQ. Mechaniczne obciążenie wstępne z zewnątrz do modelu SEQ |
Zmiana biegów | Elektroniczna. Łopatki przy kierownicy |
Przednie zawieszenie | Kolumny McPhersona z regulowaną wysokością i kątem nachylenia |
---|---|
Tylne zawieszenie | Oś typu Multi-link axle z regulowaną wysokością i kątem nachylenia |
Stabilizatory | Regulowane z przodu i z tyłu |
Układ kierowniczy | Elektryczny układ kierowniczy ze wspomaganiem |
Masa | 1.190 Kg (DSG) 1.150 Kg (SEQ) |
---|---|
Szerokość z przodu / z tyłu | 1 950 mm |
Długość | 4 363 mm |
Rozstaw osi | 2 666 mm |
Przednie hamulce | 378 mm |
---|---|
Tylne hamulce | 272 mm |
SEAT Leon Cup Racer 2016
Leon CUP RACER z sezonu 2016, jako dzieło SEAT Sport, zapewniał świetną przyczepność i docisk dzięki pakietom aerodynamicznym – to z kolei owocowało większą prędkością na prostych i zakrętach. Chłodzenie oraz przeprojektowany układ wydechowy dawały autu lepsze osiągi, a nowe amortyzatory posiadły regulację poprawiającą dopasowanie do danego toru i stylu jazdy. Ponadto, 100-litrowy zbiornik paliwa i szybki system tankowania okazały się niezwykle przydatne, szczególnie w wyścigach wytrzymałościowych.
Moc 6,200 OBR.
Max. Moment obrotowy
2000 do 5000 obr.
Prędkość max.
267km/hPrzyspieszenie 0-100km/h
5.2sNapęd | Napęd na przednie koła |
---|---|
Skrzynia biegów | 6-stopniowa DSG (6-stopniowa sekwencyjna SADEV dla modelu SEQ). |
Dyferencjał | Elektro-hydrauliczny VAQ. Mechaniczne obciążenie wstępne z zewnątrz do modelu SEQ |
Zmiana biegów | Elektroniczna w kierownicy |
Przednie zawieszenie | Kolumny McPhersona z regulowaną wysokością i kątem nachylenia |
---|---|
Tylne zawieszenie | Oś typu Multi-link axle z regulowaną wysokością i kątem nachylenia |
Stabilizatory | Regulowane z przodu i z tyłu |
Układ kierowniczy | Elektryczny układ kierowniczy ze wspomaganiem |
Masa | 1.165 Kg |
---|---|
Szerokość z przodu / z tyłu | 1 950 mm |
Długość | 4 363 mm |
Rozstaw osi | 2 666 mm |
Przednie hamulce | 362/378 mm |
---|---|
Tylne hamulce | 272 mm |
SEAT Leon Cup Racer 2015
Leon CUP RACER 2015 to samochód wyścigowy zaprojektowany przez specjalistów z SEAT Sport w celu podkreślenia sportowych korzeni całej marki. Co ważne, CUP RACER 2015 nie tylko świetnie wyglądał, ale i jeździł. Został odpowiednio przygotowany do szerokiej gamy serii wyścigowych na całym świecie, a jego niepowtarzalne DNA oparte było na 5-drzwiowym Leonie. To wyjątkowa aerodynamika, potężne 18-calowe felgi, szersze o 40 cm nadwozie i moc aż 330 KM zrobiły z niego pogromcę torów!
Moc 6,200 OBR.
Max. Moment obrotowy
2000 do 5000 obr.
Prędkość max.
267km/hPrzyspieszenie 0-100km/h
5.2sNapęd | Napęd na przednie koła |
---|---|
Skrzynia biegów | 6-stopniowa DSG |
Dyferencjał | Zarządzany elektrycznie VAQ |
Zmiana biegów | Elektroniczna w kierownicy |
Przednie zawieszenie | Kolumny McPhersona z regulowaną wysokością i kątem nachylenia |
---|---|
Tylne zawieszenie | Oś typu Multi-link axle z regulowaną wysokością i kątem nachylenia |
Stabilizatory | Regulowane z przodu i z tyłu |
Układ kierowniczy | Elektryczny układ kierowniczy ze wspomaganiem |
Masa | 1.165 Kg |
---|---|
Szerokość z przodu / z tyłu | 1 950 mm |
Długość | 4 363 mm |
Rozstaw osi | 2 666 mm |
Przednie hamulce | 362 mm |
---|---|
Tylne hamulce | 272 mm |
SEAT Leon Supercopa MK2
SEAT Leon Supercopa MK2 z 2006 roku to poprzednik Leona CUP RACER. Powstał w ilości 350 sztuk z przeznaczeniem na wyścigi samochodów turystycznych i do dziś można go spotkać na niejednym torze. Jego kariera rozpoczęła się w startach Supercopa Leon, SEAT Leon Eurocup i w mistrzostwach wytrzymałościowych. Jego największy sukces to dwa światowe tytuły w Mistrzostwach Samochodów Turystycznych w 2008 i 2009 roku.Napęd | Napęd na przednie koła |
---|---|
Skrzynia biegów | 6-stopniowa DSG |
Dyferencjał | Zarządzany elektrycznie VAQ |
Zmiana biegów | Elektroniczna w kierownicy |
Przednie zawieszenie | Kolumny McPhersona z regulowaną wysokością i kątem nachylenia |
---|---|
Tylne zawieszenie | Oś typu Multi-link axle z regulowaną wysokością i kątem nachylenia |
Stabilizatory | Regulowane z przodu i z tyłu |
Układ kierowniczy | Hydrauliczny układ kierowniczy ze wspomaganiem |
Masa | 1 130 kg |
---|---|
Szerokość z przodu / z tyłu | 1 875/1 795 mm |
Długość | 4 476 mm |
Rozstaw osi | 2 506 mm |
Przednie hamulce | 362 mm |
---|---|
Tylne hamulce | 272 mm |