SEAT Leon Cup Racer 2017

Leon CUP RACER to bohater niejednego toru wyścigowego. Został starannie opracowany przez zespół SEAT Sport na najnowszy sezon 2017. To właśnie oni oprócz zwiększonej mocy 350 KM zaszczepili w nim swoją pasję. Auto posiada skrzynię DSG oraz przednie zaciski AP-Radical – wszystko dla lepszych osiągów. Hamulec postojowy, elektryczny układ kierowniczy z zmienionym mapowaniem, zmodyfikowany moduł kierowniczy oraz wiele innych usprawnień sprawiają, że to auto jest „przyklejone” do nawierzchni.
2.0 TSI 350 KM
(257 KW)

Moc 6,200 OBR.

350KM

Max. Moment obrotowy
2000 do 5000 obr.

420Nm

Prędkość max.

267km/h

Przyspieszenie 0-100km/h

5.2s
Przekładnia
NapędNapęd na przednie koła
Skrzynia biegów6-stopniowa DSG (6-stopniowa sekwencyjna SADEV dla modelu SEQ).
DyferencjałElektro-hydrauliczny VAQ. Mechaniczne obciążenie wstępne z zewnątrz do modelu SEQ
Zmiana biegówElektroniczna. Łopatki przy kierownicy
Zawieszenie
Przednie zawieszenieKolumny McPhersona z regulowaną wysokością i kątem nachylenia
Tylne zawieszenieOś typu Multi-link axle z regulowaną wysokością i kątem nachylenia
StabilizatoryRegulowane z przodu i z tyłu
Układ kierowniczyElektryczny układ kierowniczy ze wspomaganiem
Nadwozie i aerodynamika
Masa1.190 Kg (DSG)
1.150 Kg (SEQ)
Szerokość z przodu / z tyłu1 950 mm
Długość4 363 mm
Rozstaw osi2 666 mm
Układ hamulcowy
Przednie 6-tłokowe zaciski Radical. Przednie i tylne stalowe tarcze wentylowane. Pojedynczy pedał hamulca z regulacją wagi.
Przednie hamulce378 mm
Tylne hamulce272 mm

SEAT Leon Cup Racer 2016

Leon CUP RACER z sezonu 2016, jako dzieło SEAT Sport, zapewniał świetną przyczepność i docisk dzięki pakietom aerodynamicznym – to z kolei owocowało większą prędkością na prostych i zakrętach. Chłodzenie oraz przeprojektowany układ wydechowy dawały autu lepsze osiągi, a nowe amortyzatory posiadły regulację poprawiającą dopasowanie do danego toru i stylu jazdy. Ponadto, 100-litrowy zbiornik paliwa i szybki system tankowania okazały się niezwykle przydatne, szczególnie w wyścigach wytrzymałościowych.
2.0 TSI 330 KM
(257 KW)

Moc 6,200 OBR.

330KM

Max. Moment obrotowy
2000 do 5000 obr.

420Nm

Prędkość max.

267km/h

Przyspieszenie 0-100km/h

5.2s
Przekładnia
NapędNapęd na przednie koła
Skrzynia biegów6-stopniowa DSG (6-stopniowa sekwencyjna SADEV dla modelu SEQ).
DyferencjałElektro-hydrauliczny VAQ. Mechaniczne obciążenie wstępne z zewnątrz do modelu SEQ
Zmiana biegówElektroniczna w kierownicy
Zawieszenie
Przednie zawieszenieKolumny McPhersona z regulowaną wysokością i kątem nachylenia
Tylne zawieszenieOś typu Multi-link axle z regulowaną wysokością i kątem nachylenia
StabilizatoryRegulowane z przodu i z tyłu
Układ kierowniczyElektryczny układ kierowniczy ze wspomaganiem
Nadwozie i aerodynamika
Masa1.165 Kg
Szerokość z przodu / z tyłu1 950 mm
Długość4 363 mm
Rozstaw osi2 666 mm
Układ hamulcowy
Przednie 6-tłokowe zaciski. Stalowe tarcze wentylowane (zaciski Radical i tarcze dla modelu SEQ) Pojedynczy pedał hamulca z regulacją wagi.
Przednie hamulce362/378 mm
Tylne hamulce272 mm

SEAT Leon Cup Racer 2015

Leon CUP RACER 2015 to samochód wyścigowy zaprojektowany przez specjalistów z SEAT Sport w celu podkreślenia sportowych korzeni całej marki. Co ważne, CUP RACER 2015 nie tylko świetnie wyglądał, ale i jeździł. Został odpowiednio przygotowany do szerokiej gamy serii wyścigowych na całym świecie, a jego niepowtarzalne DNA oparte było na 5-drzwiowym Leonie. To wyjątkowa aerodynamika, potężne 18-calowe felgi, szersze o 40 cm nadwozie i moc aż 330 KM zrobiły z niego pogromcę torów!
2.0 TSI 330 KM
(257 KW)

Moc 6,200 OBR.

330 KM

Max. Moment obrotowy
2000 do 5000 obr.

400Nm

Prędkość max.

267km/h

Przyspieszenie 0-100km/h

5.2s
Przekładnia
NapędNapęd na przednie koła
Skrzynia biegów6-stopniowa DSG
DyferencjałZarządzany elektrycznie VAQ
Zmiana biegówElektroniczna w kierownicy
Zawieszenie
Przednie zawieszenieKolumny McPhersona z regulowaną wysokością i kątem nachylenia
Tylne zawieszenieOś typu Multi-link axle z regulowaną wysokością i kątem nachylenia
StabilizatoryRegulowane z przodu i z tyłu
Układ kierowniczyElektryczny układ kierowniczy ze wspomaganiem
Nadwozie i aerodynamika
Masa1.165 Kg
Szerokość z przodu / z tyłu1 950 mm
Długość4 363 mm
Rozstaw osi2 666 mm
Układ hamulcowy
Przednie 6-tłokowe zaciski. Z tyłu stalowe tarcze wentylowane.
Przednie hamulce362 mm
Tylne hamulce272 mm

SEAT Leon Supercopa MK2

SEAT Leon Supercopa MK2 z 2006 roku to poprzednik Leona CUP RACER. Powstał w ilości 350 sztuk z przeznaczeniem na wyścigi samochodów turystycznych i do dziś można go spotkać na niejednym torze. Jego kariera rozpoczęła się w startach Supercopa Leon, SEAT Leon Eurocup i w mistrzostwach wytrzymałościowych. Jego największy sukces to dwa światowe tytuły w Mistrzostwach Samochodów Turystycznych w 2008 i 2009 roku.
Przekładnia
NapędNapęd na przednie koła
Skrzynia biegów6-stopniowa DSG
DyferencjałZarządzany elektrycznie VAQ
Zmiana biegówElektroniczna w kierownicy
Zawieszenie
Przednie zawieszenieKolumny McPhersona z regulowaną wysokością i kątem nachylenia
Tylne zawieszenieOś typu Multi-link axle z regulowaną wysokością i kątem nachylenia
StabilizatoryRegulowane z przodu i z tyłu
Układ kierowniczyHydrauliczny układ kierowniczy ze wspomaganiem
Nadwozie i aerodynamika
Masa1 130 kg
Szerokość z przodu / z tyłu1 875/1 795 mm
Długość4 476 mm
Rozstaw osi2 506 mm
Układ hamulcowy
Przednie 6-tłokowe zaciski. Z tyłu stalowe tarcze wentylowane.
Przednie hamulce362 mm
Tylne hamulce272 mm

Do pobrania

Wyczyść listę
Pobierz pliki
Proszę czekać...