Nowy model SEAT MÓ 125 dostępny w wersji Performance 2022-11-09 Najnowsza wersja skutera SEAT MÓ 125 Performance podczas ostatnich testów pobiła dwa rekordy Guinnessa, w tym na najdłuższy dystans przebyty w ciągu 24 godzin. Hiszpański producent sprawdził najnowszy model skutera elektrycznego w ekstremalnych warunkach – w górskiej krainie Baqueira w hiszpańskich Pirenejach oraz na pustyni Tavernas w regionie Almeria. Dodatkowa funkcja eBoost zapewnia skuterowi wyższą prędkość maksymalną do 105 km/h oraz szybsze przyspieszenie – od 0 do 50 km/h w 2,9 s. Zespół inżynierów SEAT-a MÓ zaprezentował nową, udoskonaloną wersję Performance modelu 125. Skuter sprawdza się nie tylko do jazdy po mieście. Jego możliwości zostały zweryfikowane w najbardziej ekstremalnych warunkach: w górskim regionie Baqueria na północy Hiszpanii, na upalnej pustyni Tavernas oraz na torze wyścigowym Zuera International Circuit. Podwójny rekordzista Guinnessa Podczas testów, które odbyły się na początku października SEAT MÓ 125 Performance pobił rekord Guinnessa w dwóch kategoriach. Ustanowił najlepszy rezultat na najdłuższym pokonanym na skuterze elektrycznym przez sztafetę dystansie w ciągu 24 godzin, osiągając wynik 1430 km. Pojazd okazał się również bezkonkurencyjny na najdłuższym odcinku przebytym na skuterze elektrycznym indywidualnie w ciągu 24 godzin, gdzie przejechano 1158 km. - SEAT MÓ 125 jest już bardzo atrakcyjną opcją do transportu po mieście, jak i poza nim, zapewniając ekologiczne i zrównoważone rozwiązanie w zakresie mobilności. Wersja Performance dostarcza jeszcze więcej emocji dzięki szeregowi zaawansowanych technologii i funkcji. Wszystko po to, by zapewnić jeszcze lepsze osiągi, dynamikę, ale też bezpieczeństwo i komfort jazdy – stwierdził Lucas Casasnovas, dyrektor SEAT MÓ. SEAT MÓ 125 w nowej i ulepszonej wersji Performance Główną myślą jaka przyświecała inżynierom SEAT-a MÓ, było odświeżone podejście w zakresie miejskiej mobilności. W najnowszej wersji skutera, SEAT MÓ 125 Performance, zadbano o to, by możliwości pojazdu dostępne na torze wyścigowym były także dostępne podczas jazdy w mieście. Ulepszono w tym celu m.in. technologię silnika, zawieszenia, jak również hamowania. Model zaopatrzono w ulepszone siedzenia dla kierowcy i pasażera, zmianom poddano także elementy konstrukcyjne pojazdu. Skuter napędzany jest zaawansowanym silnikiem elektrycznym, który wytwarza 7,5 kW mocy (11,5 kW mocy szczytowej). Dostępna funkcja eBoost zwiększa moc pojazdu i jego prędkość maksymalną do 105 km/h (w porównaniu do 95 km/h standardowego SEAT-a MÓ 125) w czasie 30 sekund. System, który zapewnia doładowanie, można ponownie aktywować po dwóch minutach. Wspomaga on również proces przyspieszenia, skracając czas osiągnięcia prędkości 50 km/h w 2,9 s (3,9 s w wersji standardowej). Pojazd zachowuje swoją funkcjonalność dzięki wymiennemu i łatwemu w transporcie akumulatorowi. Energooszczędny pakiet litowo-jonowy o mocy 5,6 kWh waży nieco ponad 40 kg i zapewnia zasięg do 137 km na jednym ładowaniu. SEAT MÓ 125 Performance zapewnia jeszcze bardziej dynamiczną jazdę dzięki ulepszonemu systemowi zawieszenia – w pełni regulowanemu tylnemu amortyzatorowi dostarczanemu przez firmę ÖHLINS. Siła hamowania została zwiększona dzięki wydajnym tarczom i klockom hamulcowych od firmy GALFER. Natomiast komfort podczas jazdy zapewnia wysokiej klasy podwójne siedzenie dla kierowcy oraz pasażera, opracowane we współpracy z producentem SHAD. Nowe opcje kolorystyczne dla modelu w wersji Performance Dynamiczny, sportowy i odświeżony design pojazdu został dodatkowo podkreślony przez wprowadzone do palety kolorystycznej dwie ekskluzywne opcje lakieru dla wersji Performance: Tarifa Blue i Barcelona Grey. Pierwsze dostawy modelu SEAT-a MÓ 125 Performance planowane są na pierwszy kwartał 2023 roku.